Клиентке бағдарланған компания емес.
Олар қақпаға тапсырыс берді, олар нұсқаулыққа сәйкес нұсқауларды жіберді, олар сымдарды жасырын орнатуды жүзеге асырды.
Қорытынды Idia Market олар жіберген нұсқауларға сәйкес келмейтін қақпаларды әкелді.
Менеджермен сауатсыз сөйлескеннен кейін, ол тіпті өз нұсқауларының қалай жұмыс істейтінін және қай сымды қосу керектігін түсінбейді, түкіріп, оларға көмек ұсынды, тек олар келді.
Келгеннен кейін қақпаны қалай ажыратуды білмейтін үш жас жігіт келеді. Түкіріп, олар үшін бәрін жалғады, жалғыз нәрсе олардан қақпаны тегіс жабыстыруды өтінді.
Нәтижесінде, тіпті дәл қақпалар да келе алмады. Олардың қайта келуін сұрағанда, олар мердігер бәрін дұрыс жасады деп мәлімдей бастады. Мен жоқ деп айтамын сіз қателестіңіз, ешкім келмейді деп айттыңыз. Нәтижесінде мен қосымша төлеуге тура келді 10000 бұл қайғы-қасірет инженерлер келіп, қақпаны желімдейтін еді, өйткені олар менің көмегіммен орталықтандыра алмады, ескі желім артынан тазаланбады. Жалпы, құсбелгі үшін.
Олар қақпаны қойды, қақпалар күніне 10-20 рет жалған жұмыс істейді. Бірақ ең қиын нәрсе-олар бәрін сұрауы керек.
Мен ешкімге олармен байланысуға кеңес бермеймін, тек қана білікті емес қызметкерлер жұмыс істейді.
Ең қорқынышты компания!
Егер сіздің жүйкеңіз сізге қымбат болса, мұнда ешқашан ештеңе алмаңыз!
Үлкен минус қыздар менеджерлер, өте күрделі ханымдар, және олардың арасындағы әңгіме тіпті клиенттермен аяқталмайды, жиі елемейді, телефонды алмайды және втсарға жауап бермейді, олармен жұмыс істеу өте қиын.
Алғаш рет 2017 жылы витриналарға тапсырыс берді, кассадан есік пен құлып бұзылды, әрең шеберлерді шақырып, жасады, нәтижесінде әйнек есік құлап кетті.
Мен өзіме ешқашан тапсырыс бермеймін деген сөз бердім.
Қанша уақыттан кейін Мен Интернеттен жабдықты іздеп, кездейсоқ оларға қайта келдім, өйткені оларда көптеген жарнамалар мен әртүрлі сайттар бар, ал телефондар бірдей, Мен бәрін телефон арқылы айттым және бұдан былай тапсырыс бергім келмеді, телефон арқылы бір қыз бұған сендірді бұдан былай болмайды.
Мен оларға сендім және олармен тағы да байланысқа шықтым, тапсырыстарды қабылдаған қыз ұзақ уақыт жауап берді, телефонды алмады, ал менде басқаларды іздеуге уақыт болмады.
Мен қайғымен екіге тапсырыс бердім, төледім, айтпақшы, олар картаны қабылдамады, терминал олар үшін жұмыс істемейді!
Ақыры касса қайтадан бұзылып, витринадағы жарық сынды, мен шеберлерді шақырдым, жөндеу үшін ақы төледім, қайтадан жұмыс істемедім, қоңырау шалып, телефон тұтқасын алмаймын және мұның бәрі карантинге дейін болды! Витриналарға Тапсырыс алдыңғы витриналарға қарағанда төмен болды, өйткені олар үстелдің үстіңгі қабатын жұқа етіп жасады, ДСП-ға үнемдеді және бағаны толық алды!
Бүгін мен пікір жаздым өйткені Бүгін терезедегі Жарық қайтадан бұзылды!